2012. aug. 14.

Utolsó, majdnem egész nap Berlinben

Ma kissé elaludtam, mert 9 után nyitottam csak ki a szememet. A Barmer GEK ügyintézője emlékezett rám, barátságosan kijelentkeztem tőlük, és sok sikert kívánva egymásnak váltunk el. Nächstes Jahr sehen wir uns!

Hehe, érdekes stílusban utazom haza, az szent, legközelebb csakis saját gondolatok alapján végig megváltott jeggyel indulok útnak. Pozsonyig OK minden, aztán onnan vagy továbbmehetek Bécsbe, vagy át kell szállnom, majd a vonaton kiderül. Igen, viszonylag tág tűrésű fajta vagyok, mint mondjuk egy tigris, ami a sivatagi hőséget és a téli mínusz sok fokot is jól elviseli, de kicsit azért nyomasztó úgy elindulni, h Berlinben nem tudnak jegyet eladni nekem, kérdezzem meg a vonatvezetőt, volt a javaslat, esetleg Bécstől Győrig vehetnék jegyet, de h a Bratislava-Wien útvonalat hogyan teszem meg, még a levegőben lebegne. Természetesen beértem a javaslattal, h kérdezzem meg a vonatvezetőt, hátha.... Tudok mást tenni???
Majd holnap ilyenkor tutti okosabb leszek.
A bőrönd bepakolva, a cipők nem fértek be, így olyan leszek, mint egy karácsonyfa, 1 bőrönd, 1 szatyor, 1 laptopptáska és a hátizsák. Az esernyőt nem soroltam fel, de valahogy azt is szállítom, mert ilyen szép Berlines ernyőt nem mindenki tudhat a magáénak! :-)
Na, szia Blogom, legközelebb már magyar levegőt szuszogva jelentkezem...

Nincsenek megjegyzések: