2012. júl. 14.

13. Freitag ♥Berlin♥

Finom lett, így gyorsan idefirkantom a receptet, aztán a pénteket megnézzük elölről, hisz nem kellene kihagyni, elég aktív nap lett ez is!
Rippchen, vagyis oldalas a la Lars:
Kb 6 kg oldalast enyhén sós vízben kissé megfőzünk kb egy óra alatt, aztán jöhet a pác: 4-5 erőspaprika, egy dl étolaj, só mustár, fokhagyma, vöröshagyma, ketchup, méz turmixban pépesítve. Ha ezzel a kenőccsel lazán átmázolom a husikat, egy éjjelre érdemes a hűtőben pihentetni.
Másnap grillen a szenesedés előttig forgassuk a darabokat, majd bagettet és a többi kencét tálaljuk fel a húsokkal. (ha túl szenes, nem ízlik annyira...)
Szóval péntek reggel, ébresztő 5:30-kor. Gyors indulás az S-Bahnnal, majd U-Bahnnal tovább Reinickendorfba. A sietség gyümölcsöző, az első voltam a hivatalban a várakozók között.
Ugye, hogy létezik 1-es sorszám!!

A tegnapi hölgy készségesen segített a bejelentkezésben, aztán azt a vacak igazolást is megszereztem, ami kb a mukavállalási engedéllyel ér fel EU polgárok számára. Kezemben a papírokkal vidáman fotóztam le a medvéket a Rathaus előtt. Mindenfelé a városban találkozni velük.
Medvék a reinickendorfi Rathaus előtt

A hotelben kb 8 perc alatt végeztem a papírok beadásával, aztán hazasiettem. Na a sietés megint csak kötői túlzás, aki egy nagyvárosban a százezer közlekedési eszközből az éppen az úticélja felé vivőkből válogat mindig alkalmazkodik az éppen aktuális helyzethez. Hol ilyen rövidített járat, hol olyan útépítés, de mindig van valami, ami nem engedi, h rutinná váljon az utazgatás.
Az Alex persze megint/mindig elbűvölt, olyan vidám dolog ott sétálhatni!!
Strandkosár

Tévétorony


Verebeket fotózó túristák

Itthon Bala szorgalmasan aludta ki a Björn partijának fáradalmait, de viszonylag könnyedén kimászott az ágyból, ahogy megzörgettem a redőnyt. :-)
A kezünk festés után...
Délután festettünk, aztán miután Lars hazaért, a fiúk befejezték a festést, én sütöttem egy meggyes sütit. Ulli kicsit később ért haza, bevásárolt.









Mivel a vendégeket fél nyolcra vártuk, még átrendeztük a nappalit, megcsináltuk a salátát és asztalterítés.
Fél egyig bírtam, aztán miután Ilrikék távoztak, hamarosan otthagytam a kis csapatot még fecsegni.
Szép nap volt ez is!!

Nincsenek megjegyzések: