2012. júl. 9.

Berlin 09.07.

Tegnap aztán elfecsegtem az időt, és elálmosodtam, így nem került ide semmi bejegyzés.
Hiába hétvége volt tegnap, végigdolgoztuk a napot, rövidke pihenőkkel, mintha otthon lettünk volna. Délelőtt Ulli eltiltott a házi munkától, mondván, h pihenjek. Unatkozni nem volt kedvem, más dolgom nem lévén beálltam asztalossegédnek Lars mellé. Fatárolót építettünk - még nincs kész - a múlt hétvégén hozott fának. Gyorsan és csendben kellett dolgozni, mert vasárnap a szomszédok miatt nem szabad ezen a környéken zajos tevékenységeket folytatni, így az elektromos szerszámokat a csukott garázsban használtuk, csak azzal csaptunk az udvaron zajt, amit nem lehetett bent megcsinálni, pl csavarozás, fúrás, kalapálás. Na én ilyeneket nem csináltam, de az add ide, mérd meg, jelöld be dolgokat simán rám lehetett bízni.
A tetőnek kb a harmada félkész, a hátsó oldal OK. Dél körül a Balut is kihúzkodtam az ágyból  - reggel 6kor ért haza a Constantinnal töltött este után - és ő is beállt a csapatba, hadd tanuljon famunkákat. Jó volt nézni, ahogy beosztották a munkákat a fiúk.




Egy kis udvari rendezkedéssel és bokrok aprításával töltöttem a délutánt, aztán végre nem éjfélkor ültünk le vacsizni (pestot utána fehér bort, nyamiii), így már fél 11-kor ágyba keveredhettem. A levelek megválaszolása (Marcsi, Zsuzsa mama) után kicsit chat, aztán aluszkálás volt a progi.


Ma hétfő, a második hét kezdődött. Délután megyek dolgozni, így délelőttre csak álláskeresést terveztem, meg a fürdőnket takarítom ki, mert az elmaradt a múlt héten. 12 pályázat beadva, kicsit elfáradtam bele, megszolgáltam a délelőtti kávézást.

Délután vár Katrin Müllenbach meg a két kislánya, hogy a lakásukat csilli-villire varázsoljam. Remélem, fog menni. 2-3 óra munka nem árt meg. plusz az utazás. De sebaj, unalom ellen jó lesz.

Nincsenek megjegyzések: